Dynamický retargeting na Skliku
Dynamický retargeting spatřil světlo světa!
Seznam spustil na podzim roku 2016 dlouho očekávanou novinku s názvem dynamický retargeting (zkratka DRTG). Tato novinka je dostupná všem, kteří jsou zaregistrování na Zboží.cz protože inzeráty pracují právě s XML feedem ze Zboží.cz. Nastavení dynamického retargetingu není nic složitého a zvládne jej každý! My si dnes novinku představíme a naučíme se ji nastavit.
Dynamický retargeting je typ cílení, kdy v obsahové síti oslovujete stávající návštěvníky konkrétních produktů vašeho e-shopu. Návštěvníkovi se reklamy dynamicky generují a zobrazují se mu nabídky produktů, které si již prohlížel. Zde je zásadní rozdíl mezi dynamickým retargetingem a klasickým retargetingem, který již znáte. Součásti zobrazovaných dynamických reklam je i aktuální cena produktu a obrázek produktu. Viz. první obrázky od Seznamu
Aktuálně se dynamický retargeting od Skliku zobrazuje už na většině reklamních ploch v obsahové síti.
Takto mohou inzeráty dynamického retargetingu vypadat
Pokud chcete vidět, jak inzeráty vypadají v různých rozměrech podívejte se na přehled reklamních šablon dynamického retargetingu.
Jak nastavit dynamický retargeting jednoduše v 5 krocích?
1.Krok – propojení Sklik.cz se Zbozi.cz
Jako první je potřeba propojit váš účet v Skliku s vaším účtem ve Zboží.cz. V horním menu skliku vyberte záložku Nástroje, klikněte na Propojení se Zboží.cz a zadejte přihlašovací údaje, stejné jako zadáváte do Zboží.cz. Poté už stačí kliknout jen na tlačítko Přihlásit se. V případě, že již využíváte produktové inzeráty, máte o starost méně!
2.Krok – retargetingový seznam
Jakmile se vám povede propojit Sklik.cz se Zboží.cz tak v záložce Retargeting se vám automaticky vytvoří retargetingový seznam DRTG – návštěvníci produktů s názvem provozovny. Pokud máte více provozoven, vytvoří se také více DRTG seznamů dle počtu provozoven. Přednastavená doba platnosti je 7 dní. Dynamické inzeráty se tedy návštěvníkovy budou zobrazovat týden po jeho poslední návštěvě vašeho e-shopu.
3.Krok – vytvoření kampaně
Nyní je potřeba vytvořit novou kampaň a sestavu pro DRTG. Jednoduše kliknete na +Vytvořit kampaň jak jste zvyklí a zvolíte typ kampaně Produktová. Zadáte název nové kampaně, zvolíte denní rozpočet a vyberete Síť – obsahová – dynamický retargeting.
4.Krok – sestava a přiřazení k DRTG seznamu
Sestavě v této kampani přiřaďte v záložce Retargeting DRTG seznam stejně jako když přiřazujete běžné retargetingové seznamy.
5.Krok – vyloučení těch co již nakoupili
Pokud nechcete reklamy zobrazovat zákazníkům, kteří již nakoupili, je potřeba vyloučit návštěvníky kteří provedli nákup.
Využijte tuto novinku a předběhněte vaší konkurenci.