Rozšíření textových inzerátů v Skliku
Rožšířené inzeráty jsou spuštěny!
Od února 2017 máme možnost v Skliku použít rozšířené textové inzeráty. Nové inzeráty můžete buďto zadávat skrze rozhraní Skliku nebo je importovat/exportovat. Také s nimi můžete pracovat i v novém API Skliku.
Rozšířené inzeráty se nyní zobrazují ve výsledcích vyhledávání na Seznamu a také na vybraných partnerských webech obsahové sítě Skliku.
A o jak velkém rozšíření se to tady vůbec bavíme?
Stará podoba Sklik inzerátu
Nová podoba Sklik inzerátu
Hned jsme testovali
Hned jsme se chopili příležitost a začali přepisovat interní inzeráty spuštěných PPC reklam a také inzeráty našich klientů. Ano, postupně jsme se začali seznamovat s novými možnostmi rozšíření inzerátů a až na pár drobností jsme spokojení. Skvělou možností je označení více starých inzerátu a hromadné přepsání pomocí možnosti Převést na rozšířené. Tato možnost usnadní a urychlí celý proces změny jednotlivých inzerátů ze starých na nové.
Novinkou je také možnost do viditelné URL vepsat písmena s diakritickými znaménky. Vše je tak jasnější a přehlednější, jako tomu bylo dosud u Google Ads.
Tohle je výsledek ve vyhledávání Seznamu
A to jsme ještě potenciál 170 znaků nevyužili naplno. Třeba do titulku, který je v SERPu (výsledcích vyhledávání) Seznamu označen modrou barvu a zastává první řádek se nyní vměstná až 60 znaků, což uznejte sami je celkem slušná porce textu, který zaujme na první pohled. Vzniklo tak spousta dalšího místa na umístění např. Brandu, klíčových slov nebo výhod přímo do titulku. Těchto výhod si užíváme už od podzimu na inzertním systému Google Ads. A o to víc nás těší i reakce Seznamu.
Abychom jen nechválili i tato se nevyhnula drobným zádrhelům. Každopádně je to změna k lepšímu, děkujeme Seznamu!
Pokud si nevíte s nastavením reklamních kampaní rady, napište nám nebo zavolejte, rádi vám pomůžeme!