Sklik – klíčová slova ve frázové shodě vám nyní pomohou oslovit více zákazníků
Klíčová slova ve frázové shodě se začnou zobrazovat ve všech možných tvarech, ve kterých je lidé vyhledávají. Nově se tak budou reklamy zobrazovat i na různě vyskloňovaná slova nebo na fráze v jednotném i množném čísle, tedy radikálně odlišně než doposud. Nastavení bylo doteď pracné, protože inzerenti museli vypisovat relevantní cílená klíčová slova v rozličných tvarech včetně jednotného a množného čísla, importované soubory byly větší a práce s exportem kampaní náročná. Touto novinkou chce Sklik svým inzerentům zjednodušit práci.
U frázové shody se rozšíří zásah a bude tak možné oslovit více potenciálních zákazníků.
Skloňované slovo má jiný význam
Inzerci můžete stále upravovat podle svých potřeb a nežádoucí tvar slova vyloučit pomocí vylučujících klíčových slov.
Příklad
Vaše klíčové slovo je „byty“ a vy nechcete, aby se reklama zobrazovala na dotaz „být“. Je tedy nutné toto klíčové slovo vyloučit a vaše reklama se nebude zobrazovat na žádné spojení, které obsahuje slovo „být“.
Je to stejný případ jako u volné shody, kde se musí taktéž vyloučit slovo ve frázové shodě.
Chování volné shody zůstává stejné jako doposud. Popis všech shod klíčových slov naleznete v nápovědě.
Čtěte také:
Sklik – oblíbené B2B cílení je nyní ještě dokonalejší
SEO – proč optimalizovat stránky pro hlasové vyhledávání
Sklik zavedl nový typ reklamy – Dynamický banner