Sklik – klíčová slova ve frázové shodě vám nyní pomohou oslovit více zákazníků

/////

Klíčová slova ve frázové shodě se začnou zobrazovat ve všech možných tvarech, ve kterých je lidé vyhledávají. Nově se tak budou reklamy zobrazovat i na různě vyskloňovaná slova nebo na fráze v jednotném i množném čísle, tedy radikálně odlišně než doposud. Nastavení bylo doteď pracné, protože inzerenti museli vypisovat relevantní cílená klíčová slova v rozličných tvarech včetně jednotného a množného čísla, importované soubory byly větší a práce s exportem kampaní náročná. Touto novinkou chce Sklik svým inzerentům zjednodušit práci.

U frázové shody se rozšíří zásah a bude tak možné oslovit více potenciálních zákazníků.

Skloňované slovo má jiný význam

Inzerci můžete stále upravovat podle svých potřeb a nežádoucí tvar slova vyloučit pomocí vylučujících klíčových slov.

Příklad

Vaše klíčové slovo je „byty“ a vy nechcete, aby se reklama zobrazovala na dotaz „být“. Je tedy nutné toto klíčové slovo vyloučit a vaše reklama se nebude zobrazovat na žádné spojení, které obsahuje slovo „být“.

Je to stejný případ jako u volné shody, kde se musí taktéž vyloučit slovo ve frázové shodě.

Chování volné shody zůstává stejné jako doposud. Popis všech shod klíčových slov naleznete v nápovědě.

Čtěte také:

Sklik – oblíbené B2B cílení je nyní ještě dokonalejší

SEO – proč optimalizovat stránky pro hlasové vyhledávání

Sklik zavedl nový typ reklamy – Dynamický banner