Víte jistě, že váš web funguje jak má?
Nedávno jste spustili web. Vypadá skvěle, hosting běží, lidé se jen hrnou. Jdete se na něj podívat a ejhle… požadovaná stránka nenajela a hlásí to chybu. Web je dočasně nedostupný.
Proč vás to určitě zajímá
Každá minuta, kdy váš web nefunguje může znamenat ztrátu mnoha návštěvníků a tím i ztrátu na tržbách. Pokud se ale o problému ani nedozvíte, těžko můžete řešit jeho nápravu.
S tím vám umíme snadno pomoci. V rámci SLA poskytujeme našim zákazníkům monitoring výpadků webových stránek či e-shopu. Tak budete mít vždy přehled o tom, kolikrát váš byznys nebyl světu k dispozici a taky na jak dlouho.
Co je to SLA?
SLA (service-level agreement) – dohoda o úrovni poskytovaných služeb – je smlouva určená pro zákazníky, kteří potřebují častější zásahy a úpravy na webu či e-shopu, a hlavně rychlejší zpracování požadavků. Jednat se může například o programátorské úpravy nebo úpravy grafiky a obsahu. Se SLA budete mít jistotu, jakou kvalitu má poskytovaná služba mít a budete mít zaručenu určitou časovou dostupnost. Rovněž budete také vědět, jakým způsobem se řeší případné nedodržení podmínek ze strany poskytovatele SLA.
V rámci SLA poskytujeme také zmiňovaný monitoring dostupnosti webu/e-shopu a podle potřeby navrhujeme lepší řešení pro lepší funkčnost webu.
Výhody SLA:
- Telefon určený jen pro zákazníky SLA.
- Požadavky vyřizované s vyšší prioritou.
- Monitoring dostupnosti webu.
- Garantovaná úroveň kvality služeb.