Preferences

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Projděte si podrobně

Vždy aktivní
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro základní funkčnost naší webové stránky.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je shromažďování zpětné vazby.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových.

Reklamní soubory cookie se používají k poskytování přizpůsobených reklam návštěvníkům na základě stránek, které jste dříve navštívili, a k analýze účinnosti reklamních kampaní.

Tvorba loga – nejen firemního

/////

Co znamená tvorba loga?

Tvorba loga zahrnuje vytvoření jednoho návrhu loga na základě několika náčrtů. Logo náš grafik vytváří buď podle vašeho zadání, nebo podle své intuice a nápadu.

Po vašem schválení náčrtu loga jej grafik převede do podoby finálního návrhu loga. Toto můžete až 3 x připomínkovat.

Co jsou připomínky?

  • Úprava písma  – změna fontu, stylu, velikosti, řezu písma atp.
  • Úprava barevnosti loga – odstíny.
  • Úprava uskupení prvků v logu

Připomínkou se nemyslí:

  • Změna v zadání loga, včetně změn v barevnosti.
  • Značné úpravy v celkovém konceptu, který vychází ze schváleného náčrtu loga.

Pamatujte že:

Tvorba loga je zdlouhavý proces. Ne vždy se podaří vytvořit finální verzi loga na první pokus. Musíte myslet na to, že vy sám jste tvorbou loga „ovlivněn“ podobně jako náš grafik.
Výsledek by měl spíše posuzovat nezaujatý klient dané oblasti.

Správnost loga nelze definovat a jeho vnímání je čistě subjektivní. Výsledné logo se může jednomu líbit, druhému ne. Existují loga, která vzbuzují emoce. To je činí úspěšnými.

Jsou loga jednoduchá a dobře zapamatovatelná. Naopak existují loga, která vyžadují přemýšlení. Mají v sobě skrytou pointu, odkaz, význam.
Pokud tedy nebudete spokojení s výsledkem, máte možnost objednat „další kolo“ tvorby loga, nebo zadat tvorbu loga více grafikům a vytvořit anketu.

Co dělat, pokud se vám výsledek nelíbí

Finální návrh můžete 3 x připomínkovat (3 jednotlivé připomínky – tzn. např. „tenčí řez písma, světlejší piktogram, větší piktogram“).

Grafik má možnost připomínky rozporovat, pokud to odůvodní.

Co je výstupem?

Výstupem práce grafika je jedna finální varianta vašeho nového loga v základním, plném uskupení. V barvách CMYK, ve formátu PDF.

Dodatečně poskytujeme .Al soubor (Adobe Illustrator) se zdrojem. K logu můžeme dodat na vaše přání také textový logomanuál.

Přečtěte si také informace o redesignu loga.