Analýza klíčových slov
/////
Analýza klíčových slov je alfa a omega vaší úspěšné strategie v online světě. S kvalitně zpracovanou analýzou klíčových slov máte k dispozici perfektní náhled do vašeho webového projektu. Kvalitní analýza navrhuje nejvhodnější fráze – vyhledávací dotazy, které se pojí s vašim webem, produkty a nabídkou služeb.
Není pouze přehledem hledanosti konkrétních vyhledávacích frází. Může vám posloužit jako ideální podklad pro novou informační strukturu a obsah stránek či e-shopu. Analýza vám dá užitečné tipy, jak psát na webu zajímavý a čtivý obsah, který vaše návštěvníky skutečně zajímá.
Co získáte díky analýze klíčových
- Přehledný seznam vyhledávacích dotazů.
- Přesné znění vyhledávacích frází a jejich varianty.
- Informace o hledanosti, konkurenčním prostředí a nástin doporučených cen při využití PPC reklam.
- Tipy na doplnění stávajícího obsahu webu.
- Přehledné a užitečné informace pro cílení PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích a tipy pro obsahovou strategii.
- Nástin struktury budoucích kampaní, PPC kampaní, rozložení informací na webu.
Odkud čerpáme data?
- Na základě vlastní zkušenosti – máme dlouholeté zkušenosti s tím, jak a co lidé vyhledávají. Také víme, jak bychom informace vyhledávali my.
- Od vašich konkurentů – Vždy se díváme na práci vašich konkurentů a jejich práci s informacemi. Je to pro nás cenný zdroj informací.
- Z Skliku, Google Ads a Google Search Console – Hlavní zdroje informací pro vyhledávání četnosti vyhledávání klíčových slov a strukturování vyhledávacích dotazů.
- Další analytické nástroje – Marketing Miner atp.
Jak s daty pracujeme?
- Sběr dat – vyhledávacích dotazů – V úvodní fázi sesbíráme velké množství vyhledávacích dotazů, které souvisí s vašimi službami, produkty a vašim typem podnikání.
- Doplnění metrik – Po sesbírání relevantních vyhledávacích dotazů k nim přiřadíme informace o jejich hledanosti a konkurenčním prostředí – paralelně z nástroje Sklik a Google Keyword Planner.
- Odfiltrování a třízení dat – Data vyčistíme od nerelevantních dotazů, duplicit.
- Třízení do kategorií, struktura – Klíčová slova setřídíme do přehledné struktury dle téma, stejného kořene klíčového slova a dalších kritérií.
- Finální výstup – Vytvoříme přehledný výstup ve formě tabulky, která obsahuje veškeré informace o hledanosti, konkurenčním prostředí, doporučených cenách pro PPC systémy a nástin struktury dalších procesů, struktury PPC kampaně apod.
Chcete také zpracovat analýzu klíčových slov a zjistit, jak vaši zákazníci skutečně uvažuji? Ozvěte se nám.