Poradna
Nejčastější otázky našich zákazníků
Obsluha redakčního systému WordPress je poměrně jednoduchá. Po dokončení vás proškolíme nebo zašleme video školení
V ceně každého webu na míru je započtena 1 hodina školení administrace. Je možné si přiobjednat dodatečné školení.
Pokud si i tak nevíte rady, kontaktujte naši podporu.
Pro tyto případy jsme pro vás připravili článek o nasazení webu na vlastním hostingu na našem blogu,
Tvorba webového projektu, ať se jedná o webovou prezentaci, rozsáhlý internetový obchod nebo e-learningovou aplikaci, je podobná stavbě domu. Celé budování webu je rozděleno do jednotlivých fází, kde každý krok je důležitý a ovlivňuje celkovou úspěšnost projektu.
1. Analýza
První a nejdůležitější fází je analýza, kde se seznámíme s Vaší společností, Vaším marketingovým záměrem a přesně identifikujeme Vaše potřeby. Díky těmto informacím Vám můžeme připravit návrh řešení, který obsahuje popis funkčnosti webového projektu, logickou strukturu webu, analýzu klíčových slov, rozložení jednotlivých prvků a cenovou kalkulaci.
2. Grafický návrh
Na základě Vámi odsouhlaseného návrhu řešení se můžeme pustit do vizuálního ztvárnění webové prezentace. Před tvorbou grafického návrhu stanovíme předběžný obsah a vytvoříme wireframe. Grafický návrh vytváříme na základě Vašeho firemního stylu – CI (z anglického Corporate identity), popř. její před tvorbou vyrobíme. Při grafickém návrhu se soustředíme na to, abychom nepotlačili použitelnost, přístupnost webu a maximálně splnili předsevzaté marketingové cíle.
3. Příprava obsahu Webu
Obsah je to, co dělá z webu úspěšné řešení. Ve spolupráci s Vámi připravíme texty, tak, aby byly čtivé a dokázaly prodat Vaše zboží či službu. Dbáme na to, aby texty měly vysokou informační hodnotu a byly stylisticky, gramaticky a typograficky na vysoké úrovni.
4. Implementace
V průběhu přípravy obsahu implementujeme grafický návrh na CMS systém WordPress. Tento CMS systém využívá více jak 1 milión webů na celém světě, což dává jistotu kvality a otestování velkým počtem uživatelů. Dbáme na dodržení všech důležitých standardů pro přístupnost a vyhledatelnost webu v rámci vyhledávačů (SEO).
5. Testování
Proto, aby vše fungovalo, tak jak očekáváme, vyrobený web testujeme. Pečlivým testováním jej odladíme tak, že se k Vám a Vaším zákazníkům dostane špičková webová prezentace, která funguje ve všech běžně používaných prohlížečích a rozlišeních.
6. Internetový marketing
Po dokončení výroby pouštíme prezentaci na ostrý provoz. Zde se rozhoduje o tom, zda je řešení úspěšné. Proto, aby se tak stalo, musíme přivést na Váš web cílenou skupinu zákazníků. Toho můžeme docílit vytvořením účinné optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pay-per-click (PPC) kampaněmi. Tato činnost není jednorázová a měla by trvat po celou dobu životnosti webu, tak aby plnil předsevzaté cíle.
* jednotlivé kroky můžou nebo nemusí být součástí díla. Vždy záleží na složitosti a požadavcích zákazníka.
Standardní délka vývoje je 6 týdnů od podepsání smlouvy a schválení grafického návrhu.
Délka vývoje se samozřejmě může lišit podle složitosti webu a rychlosti dodání potřebných podkladů od zákazníka.
- Šablonové weby : 3 – 6 týdnů
- Weby na míru a e-shopy : 5 – 6 týdnů
- Složitější e-shopy a webové aplikace na míru: 6 týdnu a více dle složitosti
Pro správu mailové schránky můžete využít naše webové rozhraní na adrese: https://webmail.wdmail.cz/
V případě nastavení pošty v mailovém klientovi (Outlook, Thunderbird …) použijte pro odchozí i příchozí server hodnotu: mail.webdevel.cz
Poštovní schránky lze nastavit jako POP3 (port 110, pro SSL/TLS port 995) nebo IMAP (port 143, pro SSL/TLS port 993). Pro obojí je stejný odchozí i příchozí server. Pro odchozí SMTP(port 25, pro SSL/TLS 465)
V případě nastavení mailového klienta je nutné zkontrolovat následující nastavení při vytváření účtu:
Outlook
- v horním menu klikněte na „Soubor“ a v části „Informace“ zvolte „Nastavení účtu…„
- vyberte svůj účet na Seznamu a klikněte na tlačítko „Změnit„
- klikněte na tlačítko „Další nastavení„
- přejděte na kartu „Server pro odchozí poštu„
- zaškrtněte pole „Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření“ a zatrhněte volbu „Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty„
Thunderbird
- v horním menu klikněte na „Možnosti“ a vyberte „Nastavení účtu…„
- v levém sloupci přejděte na položku „Server odchozí pošty (SMTP)„
- označte nastavený SMTP server a klikněte na „Upravit„
- v části „Zabezpečení a autentizace“ u volby „Zabezpečení spojení“ nastavte „Žádné„
- u volby „Způsob autentizace“ zvolte „Heslo, nezabezpečený přenos„
Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s vámi dohodne osobní schůzku. Podle vašich požadavků vám pak zašleme naši cenovou nabídku.
Obchodní zástupce: Michal Svatoš, m.svatos@webdevel.cz, tel: 603 166 726
Jaký je postup tvorby webu?
Jaký je postup tvorby e-shopu?
Napište prosím na podpora@webdevel.cz , v emailu se snažte nějak popsat chybu. Ideální je připojit do emailu obrázek (print-screen obrazovky). Budeme se snažit problém co nejdříve odstranit.
Oprava chyby nebo nedokonalosti způsobené nesprávným zacházením nebo zapříčiněné třetí osobou bude zpoplatněna.
Smlouva SLA je určená pro zákazníky, kteří potřebují častější zásahy a úpravy na webu (e-shopu). Jedná se o úpravy programátorské, úpravy grafiky nebo obsahu.
Výhody SLA:
- Telefon určený jen pro zákazníky SLA.
- Požadavky vyřizované s vyšší prioritou.
Před podpisem smlouvy je nutné nám dodat podklady, abychom nevařili jen z vody. Čím kvalitnější jsou podklady, tím je kratší výroba webových stránek nebo e-shopu.
Bližší informace: Co jsou podklady pro tvorbu webu nebo e-shopu.
Předání díla se ve většině případu uskutečňuje po školení administrace v budově firmy ve školicí místnosti na adrese:
Nerudova 653/40
Ostrava – Vítkovice 703 00
Zákazník obdrží předávací protokol s přihlašovacími údaji do administrace.
Školení probíhá na ostré nebo vývojové verzi. Pokud je to vývojová verze, dohodne se termín nasazení na „ostro“.
Dílo standardně nasazujeme na servery Webdevel, Nasazení na jiný hosting, které proběhne bez problémů, nebude zpoplatněno.
Odevzdání díla je možné i zabalené na DVD nebo CD. V tomto případe si zákazník sám zařídí nasazení na server.
Responzivní design je schopnost webu přizpůsobovat svůj obsah podle toho na jakém zařízeni je zobrazován. Jedná se hlavně o rozlišení a velikost displeje (notebooky, mobily, PDA, tablety, HD obrazovky).
Bez responzivu se web zobrazuje všude stejně. U menších zařízení je to nevýhoda kvůli moc malému písmu nebo nutnosti zoomování. V horším případě se web úplně rozpadne a nedá se prohlížet.
další informace : https://cs.wikipedia.org/wiki/Responzivn%C3%AD_web_design
Samozřejmě. Našim zákazníkům poskytujeme podporu i po dokončení díla. Jsme připraveni pomoci vám vyřešit téměř jakýkoliv problém.
Při výrobě webu současně uzavíráte i smlouvu SLA (viz otázka 9), díky které vám garantujeme poskytnutí podpory, která zahrnuje dodatečné programátorské, grafické a obsahové úpravy na webu. Náklady na tyto úpravy se odvíjí od hodinové sazby programátora a času, stráveného na realizaci požadavku.
Nenašli jste co ste hledali? Kontaktujte nás zde.