Aktualizace 8.7.2019
Pokud jste se rozhodli začít s PPC reklamou v reklamním systému Sklik a nevíte jak začít, je tento návod určen právě pro vás. Reklamní systém Sklik umožňuje vytvářet a spravovat inzeráty zobrazující se ve vyhledávači Seznam.cz. Můžete tvořit textové inzeráty, bannerovou reklamu nebo oslovovat vaše potenciální zákazníky reklamou s konkrétními produkty.
Registrace do systému Sklik je zcela zdarma. Jako inzerent rovněž nic neplatíte za zobrazení vašeho inzerátu ve výsledcích vyhledávání. Platíte až tehdy, když na váš inzerát někdo klikne. Po kliknutí na váš inzerát se návštěvník dostane přímo na webové stránky na tu nejvhodnější stránku, odpovídající obsahu inzerátu. Na té pak může vytvořit objednávku nebo vás kontaktovat. Maximální částku za kliknutí si v aukčním systému určujete sami.
K využívání služeb PPC systému od Skliku musíte mít zaregistrovaný e-mail na Seznamu.
Pokud jste majitelem emailové adresy končící na @seznam.cz, @email.cz nebo @post.cz, registraci na Seznamu již řešit nemusíte a můžete se ke službě Sklik přihlásit rovnou vyplněním formuláře na této stránce.
Pokud nevlastníte e-mail s výše uvedenou koncovkou, můžete si zaregistrovat jakýkoliv váš e-mail. Návod najdete níže.
Pokud chcete při přihlášení využívat vlastní e-mailovou schránku, musíte ji na Seznamu zaregistrovat.
Registrační formulář naleznete na: https://registrace.seznam.cz
Zde si buď vytvoříte úplně novou e-mailovou adresu nebo vyplníte svůj vlastní e-mail, který používáte (na gmail.com, centrum.cz…). Na ten následně obdržíte potvrzovací zprávu.
Potvrzením e-mailové zprávy dokončíte registraci a můžete pokračovat do Skliku a dalších služeb od Seznamu.
Po odsouhlasení Smluvních podmínek se dostanete do administrace rozhraní Skliku. V rozhraní Skliku lze dále nastavovat jednotlivé kampaně, stanovovat denní rozpočty kampaní, určovat klíčová slova, na které se jednotlivé inzeráty ve vyhledávači zobrazí, přesně cílit inzeráty na určitou lokalitu nebo denní dobu a spoustu dalšího.
To vše si ukážeme v dalších návodech.
Věříme, že vám náš návod pro založení účtu Sklik pomohl. Pokud si přesto nevíte s něčím rady a chcete si se zakládáním a správou Sklik účtu ušetřit čas, neváhejte se na nás obrátit.
Rádi vám pomůžeme!
Čtěte také:
Jak udělat jednoduchou analýzu klíčových slov? – 02/18
Rozšířená volná shoda v Skliku již hýbá PPC reklamou – 01/18
Jak si založit Ads účet u Google? – 09/17
Vytvoření účtu Google Analytics – 08/17
Jak na jednoduchou SEO analýzu webu? – 05/17